jag gav aldrig upp dig när du försvann.

Jag var gammal du var äldre och nu sågs vi igen det har gått så lång tid , så länge sen.
Du var ung jag var yngre när vi sågs första gången rusade förbi snabbt mig på perongen jag blev hjälplöst förälskad obeskrivligt tagen som jag låg ner på marken och blev slagen.

Synd att du inte förstår vad du håller på med , säger att det är fel på mig och att jag behandlar dig som skit.
vad gör du mot mig ? du säger saker som du aldrig håller , du gör saker som förstör, saker jag verkligen vill förstör du bara du fattar väll att jag inte kan göra det ensam? du förstår väll att man håller det man lovar?
en gång är ingen gång två gånger är en gång förmycket.
Vi har bråkat många gånger och jag säger inte att det alltid är ditt fel , jag är inte heller perfekt.
Men det är alltid du som förlåtit mig när jag har sagt förlåt fast det är du som gjort fel.
Jag får förlåta dig för att jag blev sur när det var du som inte kom.
Jag fick förlåta för att jag inte förstod vad du menade när du skrev '' det går inte , jag har en sak''
Det är jag som får lyssna på när du snackar skit om alla , det är jag som får lyssna på hur mycket du hatar allt och
hur patetiska alla är jag får hjälpa dig när någon är elak.
Det är jag som gör så du kan stå upp  , det är jag som bryr mig om dig, på riktigt.


Varje gång är som den första gång vi sågs , även om det är över nu.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0