jag skulle göra vad som hellst , skulle aldrig säga nej.

Tappat bort mitt busskort, har ont i halsen huvudet och är täppt i näsan.
och om en & en halv timme börjar min bandymatch, ajdå.
Bloggade inte mer igår för vi drog till Marcus.
Vi kollade på en svensk skräck film och den var seriöst helt jävla kass.
sen satt vi & kolla klipp på yt och hittade typ en kille i vår ålder som hade typ 10000 sånna nörd kubar ni vet ?
det va lite ballt endå, och det var då när vi skulle hem jag märkte att
mitt busskort var borta </3
tror att jag tappade det på bussen p-väg dit för att jag hade öppna fickor.
haha aja slut tjafsat om det .
tog inga bilder , men ni får en på min älskade katt, Lotus<3

Kommentarer
Postat av: elina

ffin blogg och söt katt :D vad gör du? :)

2011-01-30 @ 12:43:19
URL: http://weelcometomylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0